Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 29

Publicerad 2013-07-15 07:49:00 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Vi hade en så bra vecka med Lina här, man vill ju aldrig att hon ska åka hem igen ♥
♥ Det är måndag så att jag kan ringa folktandvården och kanske bli av med min hemska tandvärk som hållit i sig sen förra söndagen.
♥ Lily blir 4 månader imorgon..
♥ .. och hennes tansebissing nr 2 har nästan gått igenom. Hon är tidig!
♥ M's semester börjar idag och det ska bli så härligt att vara hemma tillsammans i några veckor.
♥ Vi ska hem till mamma och pappa i några dagar för att umgås och slappa.
♥ Jag börjar veckan med att se att jag vunnit en personlig almanacka hos Carolina, en välbehövlig vinst :)
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: Beatrice, en nybliven tvåbarnsmamma

Publicerad 2013-07-15 10:22:05

Grattis till vinsten! :)

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Publicerad 2013-07-18 22:51:45

Hoppas tandvärken blivit bättre och att ni kan njuta av er semester tillsammans!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela