Ingrid - Mamma till två sessor

Uppesittarmorsan

Publicerad 2013-07-20 23:32:42 i Allmänt,

Tänka sig att jag är vaken fortfarande? Stora tjejen är hos mormor, lilltjejen sover för natten sen några timmar tillbaka och M är ute på äventyr med sina grabbar. Gissa om det känns konstigt att det är så lugnt? Jag njuter iallafall :) 
 
Det har varit fantastiskt fint väder idag! Har jag sett. För jag har faktiskt inte ens varit ute idag haha! Jag har varit själv hemma med Lily hela dagen och vi har faktiskt stannat inne och svalkat oss. Dels är det ju jobbigt för henne när det blir så varmt och dels så fick jag två riktigt otäcka skoskav igår när vi gick till BVC. Så idag bestämde jag att det fick bli inomhuschill för mor och lilldottern! Dagens har dessutom tillbringats framför datorn till en stor del, hemskt slöseri med fint väder va? Jag har fixat lite inlägg på bloggen som jag ska buzza, och lite annat som går att publicera när det dör ut här igen. Bloggsuget infinner sig inte riktigt helt enkelt!
 
Om en väldigt liten stund tänkte jag kasta in handduken för dagen och krypa ner i sängen med Lily och sova gott tills pappa M ramlar in senare inatt :) Men först; ett stort glas oboy!
 
 

Kommentarer

Postat av: Lajna

Publicerad 2013-07-21 00:23:58

Åh, jag saknar sommarvärmen.. även om vi just nu har 15 grader och strålande sol :)

Postat av: Elina

Publicerad 2013-07-21 09:11:05

Shit så länge sen man drack oboy, men jag vet då vad jag ska dricka nu till frukosten. Hihi :)

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2013-07-21 12:58:12

Det är skönt att få en kväll för sig själv ibland :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-07-25 21:40:15

Det låter helt underbart! Och ibland kan det faktiskt vara skönt att vara inne, trots att solen skiner! :-)
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela