Ingrid - Mamma till två sessor

Lundmyr of Sweden

Publicerad 2013-03-12 17:00:00 i Nytt till hemmet/garderoben,

Det kan tyckas vara så att jag vinner mycket, men jämfört med hur mycket jag tävlar så är det inte världsbra utdelning ;) Men gissa vad? Jag blir lika glad varje gång!
 
För ett litet tag sen så vann jag en valfri doppresent från DarlingExpress hos Carolina! Först var jag inne på att ta en sån där fin fotoram med plats för foto och hand/fotavtryck till Zelda, men kom sen att tänka på att hon kanske är för stor? Det känns som att det är för bebisar, och hennes hand eller fot kanske skulle bli för stor?
Fotavgjutning baby dubbel ledad Baby Memory Prints vit.Fotavgjutning baby dubbel ledad Baby Memory Prints vit.Fotavgjutning baby dubbel ledad Baby Memory Prints vit.

Då tänkte jag att jag skulle kunna välja nånting fint till bebisen i magen, men det var också svårt eftersom mycket är blått eller rosa och vi vet ju inte om det är en liten kille eller tjej som gömmer sig där inne. Men när jag såg det här fina presentsetet från Lundmyr of Sweden så var valet självklart!
 
 
 
Visst är det fint? Och det passar perfekt oavsett om det blir en pojke eller flicka, för det kommer ju ändå att vara vår älskling! Jag tycker setet är superfint och jag är såå glad över att vår lille bebis ska få den.
 
Stort tack till både DarlingExpress och Carolina! Och du, passa på att kika in hos DarlingExpress nu och handla, de har nämligen fri frakt fram till den 15 mars!

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Publicerad 2013-03-13 12:45:00

Åhh perfekt ju! :)

Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Publicerad 2013-04-07 10:33:49

Såå fina:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela