Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 22

Publicerad 2013-05-27 10:03:23 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Vi hade en riktigt fin dag hemma hos mina föräldrar igår.
♥ Även om min favoritmånad är till ända nu i veckan så väntar Juni runt hörnet med massa skoj.
♥ Jag har lyckats sälja lite smågrejer på Facebook. Många bäckar små som de säger :)
♥ Väntan är över, det blir Vampire Diaries-maraton i veckan när Zeldis är på dagis. 
♥ Våra döttrar har varit ovanligt snälla och rara senaste veckan. Det gör ju livet sååå mycket bättre ♥
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-05-27 14:07:21

Ja sån minns jag min mamma använde! ;)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-05-27 18:38:38

Visst är maj en bra månad, men min "prime time! håller i sig ända till i september för sol och sommar är det BÄSTA jag vet ;)
Kram

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Publicerad 2013-05-27 21:33:59

Maj är min absoluta favoritmånad, men juni är inte fy skam det heller :)

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2013-05-29 09:51:55

Ja Maj är verkligen en härlig månad, men vi har några till fina månader framför oss :)

Postat av: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Publicerad 2013-05-29 17:54:40

ååh underbart med VD-maraton. Jag tycker det är sjukt jobbigt att behöva vänta tills i höst för nästa avsnitt! <3 Man borde kanske se om allt igen ;)

Postat av: Fru P

Publicerad 2013-06-03 14:48:22

Visst är det underbart att se på det härliga i livet!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela