Ingrid - Mamma till två sessor

Månadens VIP-utskick från R.E.D.D Free

Publicerad 2013-11-29 08:37:32 i Tips - Smink och Personvård,

Månadens VIP-utskick från R.E.D.D Free är i samarbete med Lactacyd, en kampanj utformad av kvinnor för kvinnor!
 
För en tid sedan så fick jag och över 6000 andra Reddville-medlemmar chansen att tycka till om Lactacyd i en kundundersökning, som sedan fick vara grunden till deras nya reklamkoncept. Toppen tycker jag!
Lactacyd erbjuder en hel serie av milda och kliniskt bevisade rengöringsprodukter. Produkterna är skonsamma, har rätt pH-värde för huden och underlivet och kan därför användas varje dag. Dessutom innehåller Lactacyd naturlig mjölksyra som hjälper till att bevara din naturliga pH-balans. Förutom den flytande tvålen består serien även av duschcreme, intimtvål och intimmousse.
 
 
 Under några dagar till har du chansen att klicka hem Lactacyd's produkter med hela 30% rabatt (och fraktfritt) hos Apotea genom att där ange kampanjkoden lactacyd. Klicka här för att komma direkt till erbjudandet!
 
 
Inte signat upp dej hos R.E.D.D Free än? Gör det! Att varje månad få en ask med tamponger hemskickade är riktigt bra! Det som gör det ännu bättre är ju dessutom att de är gratis. Det enda man behöver göra är att fylla i en kampanjutvärdering när man fått sina tamponger, och så är du garanterad ett utskick även nästa månad.
 

Kommentarer

Postat av: Kashaya

Publicerad 2013-11-29 18:57:23

Hämtade ut det där paket idag.=)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-11-30 22:27:25

Det var verkligen EVIGHETER sen jag fick ett paket därifrån sist !
Undrar om jag har missat en utvärdering eller nåt ?

Jag hoppas allt är bra med er annars !
KRAM

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-12-03 13:20:21

Perfekt, tack för dina tips med blogg-julkalendrar :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-12-03 21:48:19

Visst är det så !
Viggo är inne i en riktig trots period, men då och då glimmar han till och "glänser" med att vara riktigt gullig eller snäll, och då smälter såklart jag ;)
Kram

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-12-04 21:12:37

Tack vännen ! jag behöver den där peppen, men nu jäklar ska det byggas muskler ;)
Kram

Postat av: Elina

Publicerad 2013-12-10 11:56:42

Alltså jag vet inte huuur länge jag har tänkt anmäla mig till det där men det rinner alltid ut i sanden..

Postat av: Sojka

Publicerad 2013-12-13 15:25:36

Men gud tack! Men vågen säger en del 78 kg och dom sista kilona sitter som berget. :) KRAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-24 20:43:03

God jul på dig! Hoppas du har en bra julafton :) KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela