Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 46

Publicerad 2013-11-11 09:38:08 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Det var så kul att ha Vickis och Sara här i fredags, vi har saknat er! ♥
♥ Lilys framtänder där uppe är på väg igenom. Det blir nr 5 och 6 för henne :)
♥ Det blev ingen helgtripp för Zeldas del, men kanske ett mitt-i-veckan-äventyr istället.
♥ Jag gjorde en jättegod högrevsgryta igår! Och det blev så mycket att vi lär kunna äta den i flera dagar haha..
♥ Vi är ute i tid i år och redan köpt ett gäng julklappar. Kanske slipper stressen i år!
♥ Tradera finns så att man kan fynda :)
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2013-11-20 12:05:44

Jag håller med om tradera, tradera is the shit :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela