Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 43

Publicerad 2013-10-21 10:26:29 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Vi har haft sån fin höst fram tills nu. Då känns det åtminstone liiite lättare att stå ut med regnet.
♥ Tjejernas kusin Nina fyller 13 år på onsdag, och det firas med kalas på söndag. Ska bli mysigt att träffa alla ♥
♥ Kläderna jag klickade hem från H&M förra veckan passade både mej och Zelda perfekt.
♥ Livet faktiskt är ganska bra ändå :)
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-10-22 19:40:21

Vilken härlig lista :)

Eftersom vinnaren av presentkortet hos Thira inte har återkommit till mig så har jag nu valt en ny vinnare, kom in och se om det blev du! :)

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela