Ingrid - Mamma till två sessor

Tidigt,ack så tidigt..

Publicerad 2014-08-16 06:49:13 i Allmänt,

God
morgon! För nån månad sen kunde jag njuta av att få sova ända till 7.30 innan tjejerna vaknade. Men det,tillsammans med sommaren, är bara ett minne blott! Idag vaknade Lily nämligen 5.40 typ och chansen att somna om var noll.

En timme senare har vi hunnit få sällskap av Zelda, de har druckit välling och vi har vinkat Hej då till M som skulle iväg till jobbet för att göra en extra dag. På datorn letar Pippi efter sin pappa på Söderhavet och tjejerna är förtrollade,så jag passar på att säga hej här en snabbis innan det är dags att fortsätta dagen 😊

Hoppas att ni fått sova lite längre,och att ni får en riktigt fin lördag!

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-08-17 07:19:43

Jennifer hade också några såna dagar förra veckan, men nu är klockan 7.20 och hon håller på att vakna. Det är en klart godkänd tid :)

Postat av: Lina & Hampus

Publicerad 2014-08-17 13:07:25

Ja hade en period i början av sommaren att jag vaknade runt 7.30 och kunde inte somna om så det vara bara att börja dagen.Kändes så bra att då kunde man hinna mer på dagen men nu när augusti närmade sig så sover jag till 9.30.Eller någon gång vaknade jag 10.30 då blev jag nästan lite i panik för då kändes som man hade försovit sig till något viktigt även om det var en helg.Och så kändes som dagen var borta redan,att man önskade att tiden kunde gå lite långsamare så man kunde hitta på något innan man skulle gå och lägga sig igen och sova för natten

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela