Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 3

Publicerad 2014-01-13 07:29:52 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Jag inte behöver gå ut nu när termometern visade -14,7 på morgonen.
♥ Det är vardag igen efter ett långt och härligt jullov. 
♥ Lilla Lily blir 10 månader på torsdag. 1-årsdagen närmar sig med storm!
♥ Zelda har börjat gilla att kolla på film. Fast det är bara Peter Pan hon vill titta på. 4 gånger om dagen typ. Haha!
♥ Om allt går väl så ska Lily få mysa med mormor och morfar ett par timmar på fredag så vi kan få rå om Zelda en stund ♥
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2014-01-13 14:10:51

sv:Tack! Ja oj vad olika det kan vara. Båda mina har varit sena med tänder. :) Kram

Vad roligt att du vill följa mitt företag på instagram! :) TACK för lyckoönskningarna!!

Postat av: Elina

Publicerad 2014-01-13 16:46:46

Vilken härlig måndagslista, och vi trotsade kylan (-17) och begav oss ut en stund :) Och jodu, jag ska njuta så länge han inte kan krypa, haha för sen är det slut på friden ;)

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2014-01-14 10:48:22

Film är bra, speciellt när man behöver tid med en yngre...

Tack för grattis! :)

Kram

Postat av: JoHaNNa

Publicerad 2014-01-14 15:42:31

eller hur ? :) jag oxo :D synd man bara har en på sej när man gifter sej ;)

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2014-01-14 16:47:51

sv:Men oj, jobbigt när dom får så tidigt men samtidigt är det kanske skönt att få det överstökat och kanske blir dom tidigare med maten. Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2014-01-15 11:56:27

Det är galet va tiden går fort!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela