Ingrid - Mamma till två sessor

Nytt från Hopedesign.se

Publicerad 2014-01-15 13:01:01 i Nytt till hemmet/garderoben,

Den här snygga väskan från Hopedesign.se låg i posten och väntade på mej förra veckan! 
 
Jag blev riktigt glad, för jag har nämligen gått och väntat på en kofta därifrån som jag vann i början på november. Tyvärr så har de haft problem med deras leverantörer och varor har inte kommit fram, och därmed ingen kofta till mej. Men efter mejlkontakt och den fortfarande inte dykt upp så frågade de om jag ville ha nån annan vara istället och då valde jag den här väskan! Den finns även i beige och orange, ifall man skulle vilja ha den i en annan färg :) Jag stod i valet och kvalet om jag skulle ta svart eller beige, men till slut så blev det svart ändå. Jättenöjd! Mamman ska ju också ha en väska, för skötväska vill man ju inte släpa med sig jämt haha.
 
Stort tack till Adaras.se och Hopedesign.se!
 

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-01-15 15:19:19

Så snygg! :)

Postat av: Elina

Publicerad 2014-01-16 14:38:01

Men så snygg, och jag skulle faktiskt behöva köpa mig en väska. En fin väska som bara är min :) Och visst är jackan underbar men lite dyr, de håller jag med om :/

Postat av: JoHaNNa

Publicerad 2014-01-17 00:28:38

snygg väska :)

vad kul att du antar utmaningen :) säg till när du bloggat så jag inte missar det :)

haha, skönt att höra att jag inte är den ända som gör listor ;) precis som du skriver - allt blir så mycket lättare :) då missar man lixom inget och så känner man sej duktig vart efter man bockar av :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2014-01-19 12:50:58

Jättefin väska! Måste också köpa mig en ny snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela