Ingrid - Mamma till två sessor

Ett snabbt Hallå!

Publicerad 2014-06-18 16:29:31 i Allmänt,

Bara för att man är sjuk så betyder inte det att man har semester! Lilltjejen smittade mej med en elak förkylning som gjort att jag varit halvfebrig och helt slut i flera dagar. Schysst timing då att pappan jobbar sena skiftet+övertid den här veckan samt att vi måste börja förbereda inför Zeldas 3-årskalas på söndag. Allting går väldigt sakta och knappt framåt, så vi får väl se hur mycket som faktiskt hinns med. En gnällig och halvsjuk lilltjej och en stortjej som mer än gärna visar upp hur 3-årstrotsen funkar gör mej inte friskare direkt. Tur att dom är gulliga ibland också 😅



Nu tänkte jag hinna med en snabb kopp te på balkongen innan det är dags för middag för mej och tjejerna. Ja, balkonglådorna är tomma. Jag SKA plantera, haha.. Njut av solen!

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-06-18 20:19:24

Ja, visst är det smart? Jag såg någon som använde muffinsformar och testade, nu gör jag bara så :)

Usch för förkylning, hoppas du piggnar på dig snart så planering av kalaset kan fortsätta.

kram

Postat av: Lina & Hampus

Publicerad 2014-06-18 20:21:02

Krya på er,inget kul att vara sjuk nu när sommaren börja komma.Jag skall plantera om på min balkong,jag fick tips från en annan blogg hon hade pioner och det luktade underbart skrev hon.Så det får det bli när jag får pengar lite mer färg och doft så det blir lite mer mysig ställe att vara på.

Kram//Lina

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-06-20 19:04:32

Visst är det konstigt att de alltid visar sina "bästa" sidor när man själv inte är på topp?! Hoppas du mår bättre nu och att ni har en bra midsommar ;)

Postat av: Elina

Publicerad 2014-06-23 13:20:52

Usch då, hoppas du kryar på dig och att ni har haft en trevlig midsommar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela