Ingrid - Mamma till två sessor

Trycker på paus.

Publicerad 2014-06-13 11:09:16 i Allmänt,

Ja då tog vi en tidig paus idag! Lilla Lily vaknade redan 5.20 imorgon så hon orkade inte hålla sina små ögon öppna. Eftersom Zelda däremot absolut INTE skulle sova så fick jag offra min tupplur och passa på att dammtorka och städa toaletten. Jag hade lätt föredragit en timme eller två på kudden.



I väntan på att lillan ska vakna har vi parkerat oss i soffan framför barnprogram en stund. Alla som känner mej vet hur jag nojjar för magsjuka, så sen dom ringde i onsdags morse så satte jag oss i "karantän" hemma. Men idag är det 3 dagar sen vi var på dagis och ingen magsjuka här. Så jag hoppas att det betyder att vi klarat oss den här gången!

Dags att börja rota fram lite lunch till mina små sessor. Men innan jag avslutar så har jag en fråga till er med barn på förskola;
Brukar ni ge present till fröknarna när det är dags för lov? Och har ni några tips på vad man kan ge?

Kommentarer

Postat av: Jannica Enneby

Publicerad 2014-06-13 13:55:27

Urs för magsjuka. Hoppas ni slipper det. Om du ska ge fröknarna något kan du väl ge en liten blomma bara :)

Postat av: Elina

Publicerad 2014-06-16 10:04:39

SÅ skönt. Magsjuka är verkligen så hemskt!! Du.. Nu är goodiebag tävlingen igång på bloggen, in och tävla eller bara tipsa om den <3

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-06-17 20:24:18

Vi brukar ge till fröknarna, visa lite extra uppskattning :) Vi har gett fina skålar med godis i, kakor och skumtomtar och nu i år så fick dom cupcakes :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela