Ingrid - Mamma till två sessor

Min nya bestie

Publicerad 2014-05-15 21:46:24 i Allmänt,

Efter flera års trogen vänskap var det dags att säga farväl till min gamla HTC. Sakta men säkert slutade appar att funka och telefonens huvudsakliga funktioner började ge sig. När telefonen börjar skicka sms till fel personer och man ringer någon och personen i andra änden knappt hör vad man säger så är det dags att byta.
 
Efter många om, men och kanske så föll valet slutligen på en Samsung Galaxy S5. Tok-snabb leverans, så från att ha beställt den i förrgår så fick jag en sms-avi vid lunch. Har suttit med den lite för mycket i eftermiddag/kväll, och kan säga att jag älskar den!
 
 

Kommentarer

Postat av: sabina-ung mamma till 2

Publicerad 2014-05-17 01:59:24

Du gör helt rätt i att köra på en samsung, helt klart bästa telefonerna ;D

Postat av: LILITH - Boktokig mamma med borderline

Publicerad 2014-06-07 10:03:30

Ååååh vad jag längtar tills jag får min på fredag!

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2014-06-08 10:26:38

Åh, vad kul! Jag hade en S2 länge och var supernöjd med den, nu köpte jag S4 Zoom som jag skrev om och är supernöjd. Kul när man skaffar nya prylar som man använder så mycket. :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela