Ingrid - Mamma till två sessor

Springer iväg

Publicerad 2014-11-24 09:07:18 i

Hallåå!

Haha ja det där med att blogga har verkligen hamnat på is. Nåt sporadiskt inlägg blir det,men bloggen är långt ifrån vad den var för några år sen. Kan sakna alla läsare jag hade då,alla kommentarer och att ha roliga tävlingar på bloggen! Men samtidigt krävde det ett antal timmar i veckan som jag nu hellre lägger på annat. Kanske blir ändring längre fram;men tills dess så får ni stackare som är kvar nöja er med nåt inlägg då och då 😉

Annars har inte livet ändrat sig direkt. Jag är fortfarande "mellan två jobb", tjejerna är det full fart på från morgon till kväll och kärleken till M brinner fortfarande ❤ Det bakas mycket här nuförtiden och jag ser fram emot första julbaket nånsin! Får se vad som bakas dock,för alla gillar ju inte allt i vår lilla familj haha..

I helgen passade jag på att baka Tekakor och kladdkakemuffins. Båda recepten hittade jag hos en av mina favoriter; Jennys Matblogg! (Vet inte hur jag infogar länk i mobilen men googla Jennys matblogg så hittar ni henne😊)

Kommentarer

Postat av: Lilla Malin

Publicerad 2014-11-30 13:28:51

Det klart, livet förändras och man prioriterar annorlunda. inget konstigt alls :)

SV: Det går såklart bra att välja två saker!

Postat av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

Publicerad 2014-12-06 09:57:57

kul du såg fram emot julkalendern :) är svårare och svårare att få sponsring tyvärr, men jag ger inte upp :)

nu är den igång för fullt iallafall :)

Postat av: JoHaNNa - julkalender på bloggen 1-24 December

Publicerad 2014-12-06 10:23:53

hade jag haft råd hade jag köpt den direkt :)

jag har blivit riktigt anti all päls sen vi fick hem våra chinchillor. tänker det är snart år 2015 och inte behöver vi djurpäls då för att hålla oss varma :)

Postat av: Småstadsfrun

Publicerad 2014-12-08 20:54:26

Klart att det är så, att olika perioder i livet är just det, olika. Ibland är vissa saker viktiga, kul och inspirerande och ibland inte.
Det värsta är att tvinga sig till någonting, det blir aldrig bra.
Nä njut du av allt annat du vill göra istället så får framtiden avgöra resten. Må gott!

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2014-12-09 13:57:20

Ser mums ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela