Ingrid - Mamma till två sessor

Söndagspaj

Publicerad 2014-09-07 13:48:06 i

Tänk att jag skulle klara av att göra nånting en söndagsförmiddag, det hade jag aldrig trott! Men ändå har jag tillbringat morgonen och förmiddagen med att tvätta, vika kläder och städa. På det har jag hunnit med en ritstund med tjejerna, "frukost" som Zelda gjort i deras rum och gjort en ost-och broccolipaj med bacon! Fy fan,när jag hunnit med så mycket vill jag bara ligga i soffan resten av dagen haha.. 

Lily tar en tupplur med M nu och jag och Zelda tittar på Trassel. Skönt att varva ner en liten stund på dagen innan det är full rulle igen! I eftermiddag tänkte vi ta en promenad och leka en stund och bara njuta av solstrålarna. För enligt väderprognosen på Nyhetsmorgon imorse kommer regnet under natten/morgondagen och sen vet jag inte om det blir nån mer värme. Så det är klart vi ska passa på att njuta 😊

Vad gör ni denna fina söndag? 


Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela